Polski e-commerce w Google – raport LeadBullet

Handel elektroniczny w Polsce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Nowe narzędzia i technologie przeniosły dynamikę rozwoju  e-commercu na dotąd nieznany poziom.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Konkurencja rośnie, a konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich potrzeb. Żeby sprzedawać, nie wystarczy po prostu być w Internecie. Warunkiem efektywnego dotarcia do klienta jest dziś spójna strategia z wykorzystaniem SEO, e- PR oraz content marketingu.

Eksperci LeadBullet SA wzięli pod lupę czołowych graczy e-handlu w Polsce i opracowali razem z niemiecką spółką SearchMetrics raport, w którym podsumowują ich widoczność w Google oraz prognozują trendy na 2014 rok. Analizie poddane zostało ponad 20 branż. W każdej z nich wyróżnione zostały firmy, które zanotowały największą widoczność i ruch z Google, jak również te, które widoczne w sieci były najmniej.

2014 rok według ekspertów LeadBullet będzie kontynuacją zmian, jakie zachodziły w obszarze SEO w 2013 roku, szczególnie na polu synergii z działaniami content marketingowymi.

Raport można pobrać pod adresem: http://leadbullet.pl/raport2013

Partnerami raportu są: Izba Gospodarki Elektronicznej, InternetStandard

Patronem merytorycznym jest: IAB Polska

Patronat medialny nad raportem objęli: Interaktywnie.com, Mediarun, Retail Trends Polska, retail360, Money.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.