Konferencja adSTANDARD 2014 (5-6 marca) - definiujemy przyszłość

xray hand

Każdego roku konferencja gości przedstawicieli największych portali i serwisów, specjalistów z agencji interaktywnych i domów mediowych, marketerów z firm, które  reklamują się w internecie. Na tegorocznej edycji spodziewamy się ok 300 uczestników.

adSTANDARD - konferencja o reklamie

Żyjemy w czasach , w których ciężko nadążyć za zmianą, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego jest o czym rozmawiać!

Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy czym dla wczesnych nastolatków jest Facebook.

Mówi się, że prawie 20% ruchu w internecie to fake traffic. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko ślepoty reklamowej.

W środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Postaramy się porozmawiać o tym na adSTANDARD.

Przyszłość rynku reklamy oczami tych, którzy ten rynek kreują

Jest to tytuł jednego z wystąpień na konferencji. Przedstawione zostaną na nim wyniki badania prowadzonego na zlecenie InternetSTANDARD. W ramach projektu rozmawiamy z TOP MANAGERAMI domów mediowych i agencji interaktywnych. Na konferencji zaprezentujemy materiał, który zobrazuje wyobrażenia o rynku reklamy osób decydujących o alokacji 90% budżetów reklamowych w Polsce. Z pewnością rezultaty będą dla wielu uczestników zarówno zaskakujące jak i inspirujące.

Warto zapoznać się z cennikiem. Do 18.02.2014 obowiązują promocyjne ceny. Więcej osób z firmy to niższa opłata jednostkowa !cennikKliknij, aby powiększyćcennikSerdecznie zapraszamy na konferencję adSTANDARD 2014. Więcej szczegół znajdziesz na stonie http://www.internetstandard.pl/adstandard/

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.