Social media na świecie – wnioski dla Polski

Obecność w Social Media i świetnie prowadzone profile oraz komunikacja z użytkownikami wydają się być Świętym Graalem polskich marketerów. Jakie wnioski z trendów światowych w obszarze Social Media można wyciągnąć? Widać dziś kilka istotnych zmian, które warto przeanalizować.



Nie ma chyba obecnie obszaru w marketingu, który wzbudzałby tyle kontrowersji co narzędzia społecznościowe. Mimo tego, że jesteśmy coraz bardziej „social”, jak wynika z raportu Deloitte zaledwie 5% polskich firm buduje swój wizerunek w kanałach SM. W co warto inwestować czas i zasoby i jak zmienia się rynek SM na świecie?

Wśród trendów które warto dziś śledzić jest z pewnością wzrost wartości YouTube przy jednoczesnym spadku wartości Facebooka. Z pewnością trzeba przygotować się na to, że nadchodzi era internetu i marketingu mobilnego, a znacznie większą rolę niż kiedykolwiek odgrywają zdjęcia, czego koronnym przykładem są serwisy takie jak Instagram i Pinterest. Nie zniknęły też – a wręcz przeciwnie, będą się rozwijać – serwisy społecznościowe przeznaczone dla profesjonalistów.

Wspomniane wyżej trendy w Social Media opisane będą w naszym raporcie socialmediaSTANDARD2013, a opracowaniem materiału zajmie się agencja Biuro Podróży Reklamy.Kliknij, aby powiększyć

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.