100597 like’ów i co dalej? – jak skutecznie wykorzystać gromadzone dane.

Już 21 listopada rozpocznie sie konferencja SocialMediaStandard. Znajdziejsz na niej wiele odpowiedzi na pytania dotyczące wykorzystania social media.



Użytkownicy like’ują, publikują i tweetują – czas wykorzystać wiedzę z portali społecznościowych do budowy zaangażowania.Maria Wróblewska przedstawi rozwiązania, które umożliwiają skuteczne wykorzystanie wiedzy z portali społecznościowych. Wychwyć apostołów Twojej marki, zaangażuj na nowo nieaktywnych i buduj skuteczne promocje.

Maria Wróblewska jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2008 roku związana z Grupą Kapitałową Comarch, kiedy to podjęła pracę konsultanta w spółce iReward24 SA. Brała udział w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu wielu programów lojalnościowych (zarówno B2B jak i B2C), m.in. dla marek Bytom, Abra, Apteki Ziko. Od 2013 roku pracuje dla SoInteractive, gdzie jako Business Consultant zajmuje się szerzeniem wiedzy na polskim rynku o mechanizmach wykorzystujących grywalizację w budowaniu zaangażowania i lojalności.

Użyteczność serwisów społecznościowych dla firm - badanie rynkowe.

Wspólnie z firmą badawczą Millward Brown przeprowadzamy badanie, w którym chcemy poznać opinię na temat użyteczności serwisów społecznościowych dla firm.

Na początku pierwszego dnia konferencji poznamy wyniki i wysłuchamy prezentacji Łukasza Bielewicza, który zinterpretuje i skomentuje pozyskanie dane.Kliknij, aby powiększyć

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard/

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.