AltaVista szuka lepiej

Operatorzy popularnej wyszukiwarki opracowali nowy mechanizm wyszukiwawczy, który, ich zdaniem, znacznie poprawi efektywność i skróci czas wyszukiwania danych w Sieci.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Nowa technologia nosi nazwę Prisma - polega ona, najprościej rzecz ujmując, na dzieleniu wyników wyszukiwania na kategorie tematyczne (oprócz tego wyświetlana jest również "tradycyjna" lista wyników. Dzięki temu użytkownik może szybciej znaleźć interesujące go informacje.

Po wpisaniu np. hasła "Harry Potter", wyszukiwarka wyświetli nie tylko listę stron WWW, na których można znaleźć informacje o młodocianym czarodzieju, ale również listę 12 kategorii, skojarzonych przez Prisma z podanym zagadnieniem (np. "Repertuar kin", "Trailery" czy "Plakaty filmowe"). Ma to znacznie ułatwić użytkownikom szybkie odnalezienie szukanych informacji.

Więcej informacji:

http://www.altavista.com/sites/search/prismapromo

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.