Marketing Ćwierkany, czyli daj szansę Twitterowi

xray hand

Twitter to bardzo dobry kanał komunikacji, zarówno marketingowej jak i pomiędzy zwykłymi użytkownikami. W Polsce nie zdobył on tak dużej popularności jak Facebook, ale na świecie traktowany jest jako jedno z najbardziej istotnych źródeł informacji. Obecność marki tam, gdzie wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym jest olbrzymią szansą na pozytywne zaistnienie w świadomości konsumentów, ale też bardzo trudnym i wymagającym zadaniem pełnym pułapek.

konferencjakonferencja

W raporcie socialmediaSTANDARD 2013 przedstawiamy jak wygląda i co oferuje użytkownikom oraz markom ten uznany i popularny głównie w USA i innych krajach zachodnich serwis społecznościowy. Wyjaśniamy różnice pomiędzy Twitterem, a Facebookiem, a także w podejściu użytkowników do tego portalu w Polsce i na świecie. Skupiamy się nad tym, w jaki sposób marka powinna komunikować się ze swoimi fanami oraz potencjalnymi klientami i jak najłatwiej może zachęcić osoby do obserwania firmowego profilu.

Twitter to zupełnie inny kanał komunikacji niźli Facebook. Ma bardzo mało funkcji w porównaniu z innymi, “prawdziwymi” serwisami social media. I to własnie w tym tkwi siła Twittera - jest do bólu prosty, a zmiany interfesju następują na nim relatywnie rzadko. Serwis służy do publikacji krótkich statusów o długości zbliżonej do klasycznego SMS-a. Główną osią serwisu jest strumień wpisów, które publikują obserwowane przez użytkownika osoby.

Twittera każdy używa inaczej - można wyłącznie czytać wpisy ulubionych gwiazd, lub całymi dniami wdawać się w dyskusję ze znajomymi - tymi prawdziwymi, lub poznanymi własnie na łamach portalu. A gdzie tutaj miejsce dla marki? Obecność na Twitterze w przypadku niektórych branż może okazać się kluczowa dla pozyskania nowych klientów, ale mimo ogromnej popularności serwisu na świecie, nie należy przeceniać jego pozycji w naszym kraju - ale nie można go też ignorować.

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na  http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard/

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.