Ruszyło X - jubileuszowe badanie poczty

Jak co roku, specjaliści SARE – lidera e-mail marketingu na polskim rynku, skrupulatnie opracowali treść ankiety. Badanie potrwa 4 tygodnie. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na naszej stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Informacja: SARE

Poniżej przedstawiamy kilka informacji technicznych, które pozwolą zobrazować Państwu całą strategię działania naszego badania.

Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia on zbieranie kompletnych danych statystycznych z prowadzonego badania.

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu NEWSletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

Pytania będą skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.

W tym miejscu, chcemy zaprosić Państwa do skorzystania z niepowtarzalnej okazji zareklamowania swojej działalności czy też usług w Raporcie z X Badania Wykorzystania Poczty Elektronicznej. Jest to jedyna taka okazja, ponieważ SARE jako jedyna na polskim rynku e-mail marketingowym firma przeprowadza tego typu badanie i prezentuje jego wyniki w raporcie, który następnie rozsyłany jest do wymienionych wcześniej podmiotów.

Zachęcamy do prezentacji Państwa firmy w raporcie. W celu uzyskania szczegółowych  informacji na temat warunków uczestnictwa, prosimy o kontakt: <a href="MAILTO:marketing@sare.pl">marketing@sare.pl</a> lub <a href="MAILTO:nb@sare.pl">nb@sare.pl</a>

Zapraszamy do wypełnienia ankiety oraz prezentacji swojej firmy w raporcie!

Dziesiąte badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem IAB.Polska, a także patronatem medialnym: Online Marketing Polska, Internet Standard, Mediarun, Interaktywnie.com, British Polish Chamber of Commerce oraz Radio PIN.PatronatKliknij, aby powiększyćPatronat

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.