Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2013

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) oraz firma Gemius SA opublikowały wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za czerwiec 2013.

W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO swój wynik poprawiło ask.com, Grupa Next Infor oraz Grupa Money.pl, która w poprzednim raporcie nie załapała się do TOP20. Z pierwszej dwudziestki wypadł Grupa Media Regionalne.

1Kliknij, aby powiększyć1W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO zaszła tylko jedna drobne zmiana. Miejsca zamieniła się Grupa Next Infor oraz Grupa TVN.2Kliknij, aby powiększyć2W TOP20 DOMEN według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO zaszły niewielkie zmiany. Z rankingu wypadł micorosft.com. Naj jego miejsce pojawiły się dobreprogramy.pl.

3Kliknij, aby powiększyć3W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej LICZBY ODSŁON KRAJOWYCH na wysokim 12 miejscu debiutują gry.pl. Na miejsce 17 spadła Grupa Cyfrowy Polsat. Z rankingu wypadł kurnik.pl.

4Kliknij, aby powiększyć4W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric  według MIESIĘCZNEGO CZASU bez dużych zmian w czołówce. Miejscami zamieniła się Grupa Gazeta.pl z Grupą TVN. Na miejscu 12 pojawiły się gry.pl. Do rankingu nie załapał się joemonster.org.5Kliknij, aby powiększyć5

6Kliknij, aby powiększyć6

W TOP10 grup witryn i witryn niezgrupowanych według odsłon krajowych mobilnych na 3 miejsce wskoczyła Grupa Allegro – GG. Uzyskała ona także największy wzrost procentowy – 36,49%.7Kliknij, aby powiększyć7W TOP10 grup witryn i witryn niezgrupowanych według liczby cookies krajowych mobilnych bez większych zmian. Miejscami zamieniła się Grupa Ringier Axel Springer i Grupa Murator – Time.8Kliknij, aby powiększyć8 9Kliknij, aby powiększyć9*Uruchomione aplikacje oznaczają liczbę użytkowników mających uruchomiony proces danej aplikacji przynajmniej raz w miesiącu badanym. Od wyników badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2012 nastąpiła zmiana nazwy wskaźnika "Aktywne aplikacje" na bardziej precyzyjną - "Uruchomione aplikacje". Stosunek uruchomionych aplikacji do populacji internautów został wyrażony w nowym wskaźniku - "Uruchomione aplikacje (%)".

Megapanel PBI/Gemius to standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych. Celem tego badania jest zaprezentowanie profilu demograficznego użytkowników internetu. Umożliwia ono także zorientowanie się, w jaki sposób internauci korzystają z zasobów sieci. Wyniki badania pozwalają porównywać popularność poszczególnych witryn.Megapanel PBI/Gemius obejmuje obecnie ponad 6 tys. witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.