ecommerceSTANDARD 2013 - ankieta dla e-commerce

W ramach  ecommerceSTANDARD, IDG Polska prowadzi badanie branży e-commerce, które obejmuje sklepy internetowe działające na polskim rynku.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
ecommerceKliknij, aby powiększyćecommerce

Autor: Magda Borowik

Podstawowe obszary poddawane analizie to marketing, infrastruktura i bezpieczeństwo, formy płatności, zagadnienia logistyczne oraz wyniki finansowe branży. Badamy także trendy oraz perspektywy rozwoju e-handlu.

Sklepy internetowe objęte badaniem odpowiadają na pytania z zakresu budowania społeczności wokół swojego biznesu, stosowanych form marketingu,  inspiracji marketingowych oraz ich skuteczności. 

Badanie uwzględnia również kwestie techniczne: poznajemy zaplecze polskiego e-handlu, czyli dostawców hostingu, oprogramowania oraz status bezpieczeństwa informatycznego. Analizujemy również to, jak płaci się dziś w polskim internecie: formy płatności oferowane przez e-sklepy a także zagadnienia związane z dostawami i logistyką. Pytamy także o szczegóły związane z efektywnością biznesu: wyniki finansowe, liczbę klientów i zamówień oraz ich dynamikę.

Obraz rynku uzupełni sekcja związana z badaniem trendów, otoczenia konkurencyjnego  oraz nadchodzących w bliskiej perspektywie zmian rynkowych.

Link do ankiety:

http://www.internetstandard.pl/polls/index/questionall/id/45

Zapraszamy na e-commerceSTANDARD 2013, do zobaczenia w Warszawie 19 i 20 września!

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.