E-Biznes Menedżer - biuro online dla przedsiębiorcy

xray hand

Każdy przedsiębiorca potrzebuje informacji. Bez wiedzy dotyczącej stanu firmy podejmowanie decyzji przypomina rosyjską ruletkę. Rozpoczynając działalność gospodarczą każdego przedsiębiorcę czeka dostosowanie do swojego stylu pracy odpowiednich narzędzi.

Kiedyś do prowadzenia firmy wystarczał ołówek, pieczątka i liczydło. Dziś niestety potrzebujemy dużo, dużo więcej…
W normalnie funkcjonującej firmie właściciel obsługuje programy finansowo księgowe, fakturujące, bazy adresowe oraz program pocztowy. Czy jednak jest to jedyne rozwiązanie, które przedsiębiorca wykorzystuje w swojej pracy zawodowej?

Zanim odpowiemy na to pytanie, najpierw zadajmy sobie pytanie jakie sprawy organizacyjnie musi trzymać w swoim ręku przedsiębiorca.

Pierwszą sprawą jest baza adresowa. W każdej firmie stanowi ona podstawę działalności. Z jednej strony jest to źródło potencjalnych kontaktów handlowych, z drugiej warto posiadać rozbudowaną bazę adresową dzięki, której możemy w łatwy sposób dotrzeć do odpowiedniej osoby lub firmy. W ten sposób unikamy konieczności uciążliwego wyszukiwania adresu do firmy lub osoby z którą mieliśmy wcześniej kontakt.

Program do zarządzania stanem magazynu. W przypadku prowadzenia sklepu internetowego wiedza o stanach magazynowych pozwala rozsądne zarządzać ich liczbą, przekładając to na wymierne oszczędności.

Drukarka fiskalna. Może nie jest to program, ale warto również posiadać odpowiednie oprogramowanie pozwalające na integrację z urządzeniem drukujących paragony.

Zamawiając towary do sklepu lub świadcząc inne usługi firmy wystawiają faktury. Jest to kolejny element zarządzania wymagający odpowiedniego oprogramowania.

Każdy przedsiębiorca wystawiający faktury wie, że dobry program fakturujący z archiwum wystawionych faktur jest koniecznością w każdej firmie, bez względu na ilość wystawianych faktur.

Dlatego każdy przedsiębiorca powinien zakupić legalne licencje programów potrzebnych do wymienionych wcześniej dziedzin działalności.

Czy jednak jest to jedyna alternatywa? Oczywiście możemy wynająć firmę, która za nas będzie pilnowała właściwego obiegu dokumentacji, ale…
To kosztuje, a na etapie tworzenia firmy liczy się przecież każdy grosz.

Jedną z takich alternatyw są systemy online, które umożliwiają dostęp do odpowiednich narzędzi przez internet z każdego miejsca, w którym oczywiście mamy bezprzewodowy internet.

Jednym z takich rozwiązań jest E-Biznes Menedżer. Jest to osobisty asystent dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Dostarcza, za pomocą dostępu online narzędzia, które umożliwiają bezproblemowe zarządzanie firmą z dowolnego miejsca. Tam, gdzie masz dostęp onlie, masz swoją firmę na wyciągnięcie ręki.

W jaki sposób przedsiębiorca może korzystać z E-Biznes Menedżera? Możliwość korzystania z systemu online, jak sama nazwa wskazuje wymaga dostępu do internetu. Logując się do systemu użytkownik ma możliwość skonfigurowania modułów systemu odpowiednio do swoich potrzeb. W ten sposób każdy użytkownik może przygotować dla siebie narzędzie pracy, optymalne dla jego działalności.

Dzięki temu przedsiębiorca będzie posiadał "wirtualne biurko“ do pracy, w którym będą umieszczone narzędzia pracy w postaci modułów dodanych przez użytkownika. Model płatności oparty na abonamencie pozwoli na odpowiednie skorelowanie do potrzeb. W ten sposób każdy przedsiębiorca ma kontrolę nad wydatkami związanymi z użytkowaniem systemu.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w testach sytemu. Wystarczy skorzystać z formularza na stronie ebiznesmenedzer.pl i zarejestrować się aby otrzymać dostęp do wersji testowej systemu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.