Jakoś czy jakość? Czyli o budowaniu satysfakcji klientów na ecommerceStandard 2013

xray hand

Jakoś czy jakość? Krok po kroku o strategii budowania satysfakcji klientów opowie Andrzej Chechliński z mBank podczas drugiego dnia konferencji ecommerceStandard 2013 r.

Dlaczego musimy dbać o klientów wiemy prawie wszyscy. Natomiast warto wiedzieć o tym jak podnosić jakość aby zwiększyć obroty i usatysfakcjonować klienta oraz co wpływa na wybór konkretnego sklepu. Swoimi doświadczeniami jak to robią najlepsi podzieli się z nami Andrzej Chechliński z mBank, który wprowadzi nas także w praktyczne zagadnienia korzystania z najnowszych trendów tego rynku czyli mCommerce i socialCommerce.

więcej na stronie:

http://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommerce2013/program

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.