Budowanie strategii multichannel na rynku B2C i B2B

Na konferencji eCommerceStandard 2013 Michał Nowak z firmy Conrad Electronic opowie jak budować strategię ultichannel na rynkach B2C i B2B w Polsce

Budowanie strategii multichannel na rynku B2C i B2B

Podczas swojego wystąpienia pan Michał przedstawi reorientację firmy wysyłkowej na strategię online, doświadczenia europejskie firmy oraz wdrożenie krok po kroku projektu w Polsce.

Michał Nowak odpowiada za działalność firmy w Polsce, a także za projekty rozwojowe w grupie. Wcześniej przez 9 lat pracował w portalu Onet.pl, gdzie zarządzał serwisami i produktami e-commerce — sklepy, aukcje, ogłoszenia, płatności. Z branżą e-commerce i internetem związany od 2000 r. Absolwent WSB-NLU w Nowym Sączu (zarządzanie mediami) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (dziennikarstwo i komunikacja społeczna).

Pełny program konferencji na stronie:

ecommerce2013.internetstandard.pl