Praktycy dla Praktyków - konferencja eCommerceStandard 2013

xray hand

W dniach 18-19 kwietnia 2013 r odbędzie się konferencja eCommerceStandard 2013. Podczas tego wydarzenia skupimy się na prezentacji najlepszych praktyk, innowacyjnych sposobów rozwoju e-biznesu w oraz najciekawszych strategiach zwiększających sprzedaż.

Program został zbudowany w oparciu o formułę "dla praktyków przez praktyków". Dlatego wśród wykładowców nie zabraknie osób, które odniosły spektakularne sukcesy w branży. eCommerceStandard każdego roku przyciąga kilkuset uczestników którzy twierdzą, że Konferencja dedykowana jest przedstawicielom dużych i średnich platform handlowych oraz firmom, które działając offline postanowiły zacząć przygodę z e-commerce. Dla małych sklepów zainteresowanych tematyką przewidzieliśmy kilka ciekawych warsztatów.

Tematyka tegorocznej konferencji to m.in.

-Strategia multichannel na rynkach B2C i B2B w Polsce na przykładzie europejskiego lidera sprzedaży online: Conrad Electronic

-Jaki model biznesowy wybrać w ramach projektu optymalizacji konwersji? Case study ecommerce Intersportu w formule success-fee.

Omówienie strategii działań, doboru narzędzi eMarketingowych. edesign serwisu — użyteczność i technologia. Wyniki działań i dalsze plany.

-Co wspólnego mają ecommerce i social media? Jak przeprowadzić skuteczne działania promocyjne z wykorzystaniem mediów społecznościowych? Szanse oraz pułapki tkwiące w sprzedaży poprzez media społecznościowe na przykładzie Złotych Wyprzedaży.

-Kowalski w e-sklepie — polski rynek e-commerce. Prezentacja obejmie wybrane wyniki raportu E-commerce w Polsce 2012 — profil społeczno-demograficzny przeciętnego użytkownika e-sklepów wraz z charakterystyką jego preferencji zakupowych i zachowań w internecie, a także — ujęte w raporcie po raz pierwszy — informacje na temat sklepów spożywczych online. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać aktualne trendy e-commerce, m.in. na przykładzie porównania użytkowników mobilnych 2012 w stosunku do poprzednich fal badania. Prezentację wzbogacą informacje bazujące na opiniach klientów e-sklepów (wspólnie z Opiniac.com) — wpływ promocji i programów lojalnościowych na zakupy, skłonność do polecania sklepów znajomym czy kryteria oceny jakości usług. Które sklepy cieszą się największą popularnością? Które grupy produktów są najchętniej kupowane przez internet? Co wypływa na popularność sklepów i jak zachęcić użytkowników do korzystania z oferty online?

Więcej informacje na oficjalnej stronie internetstandard.pl/konferencja/ecommerce2013

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.