Case studies mobile marketingu - pierwszy zbiór na polskim rynku
- 13.02.2013, godz. 21:08
Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Grupa Robocza "Mobile Marketing" stworzyła pierwszy na polskim rynku zbiór case studies mobile marketingu - "Zbiór case studies: mobile marketing 2012". Dokument może stanowić inspirujące źródło wiedzy dla marketerów.
Wydany przez Grupę Roboczą "Mobile marketing" zbiór case studies pokazuje, że marketing mobilny na polskim rynku funkcjonuje i stale się rozwija. Publikacja skierowana jest zarówno do osób, które dopiero uczą się jak wykorzystywać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych, jak również do profesjonalistów szukających inspiracji do kolejnych działań w tym obszarze.
- O nadchodzącym "roku mobile" słyszymy już od kliku lat. Wszyscy czekają z niecierpliwością, on co roku jest przekładany. A my - marketerzy i specjaliści od mediów - robimy swoje. I robimy to coraz lepiej! Cały czas pokazujemy, że tzw. mobile nie jest przysłowiową wisienką na torcie a integralną częścią media miksu. Przykłady przedstawione w poniższym zbiorze wyraźnie pokazują, że jako branża dojrzewamy i zaczynamy coraz poważniej podchodzić do nowych technologii - z mniejszym entuzjazmem a większą zachowawczością i rozsądkiem. Oby tak dalej! - Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager, MEC
"Zbiór case studies: mobile marketing 2012" to pierwszy taki dokument wydany na polskim rynku. Celem publikacji jest zachęcenie marketerów do coraz odważniejszych i ciekawszych kampanii w "mobile’u". Piętnaście specjalnie wyselekcjonowanych kampanii to wspaniałe źródło wiedzy dla wszystkich tych, którzy zamierzają wykorzystać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych.
- Zrealizowane kampanie pokazują, że klienci doceniają marketing mobilny. Cieszy ich śmielsze i coraz bardziej otwarte podejście do tego kanału. Możliwości mobile’a są wielkie i warto weń inwestować, stawiać na niestandard, angażujące formaty, precyzję dotarcia. A złota zasada m-marketerów to "win-win-win":). Korzyści odnoszą tu: użytkownik, otrzymujący wartościową treść i angażującą reklamę, klient - osiągający mocny efekt i wydawca - autor niestandardowego (wciąż jeszcze) rozwiązania kształtującego "in plus" jego wizerunek. - Olga Gładka, Senior Account Manager, AdTotal / Wirtualna Polska S.A.
Grupa Robocza "Mobile marketing" działa w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od 2009 roku. W skład tej grupy wchodzą eksperci będący przedstawicielami portali, domów mediowych, agencji marketingu mobilnego, agencji interaktywnych, a także producenci i dostawcy kontentu mobilnego.
W przygotowaniu "Zbioru case studies: mobile marketing 2012" brali udział przedstawiciele następujących firm:
- AdTotal / Wirtualna Polska
- coigdzie.pl
- Goldbach Interactive (Poland)
- HandyNet
- iPlacement
- Lemon Sky
- MEC
- Mobext Polska (Havas Digital)
- Onet.pl
- Upgrade Marketing
"Zbiór case studies: mobile marketing 2012" dostępny jest w formaciePDF