PetPatrol - adopcje zwierząt ze schronisk

Została uruchomiona strona dla akcji Pet Patrol, która ma na celu zwiększenie ilości adopcji zwierząt ze schronisk. Działania opierają się na monitoringu internetu w poszukiwaniu takich fraz jak "przygarnę psa", "kupię kota" etc. Twórcy strony kontaktują się z osobami, które zamieściły takie informacje i rekomendują im adopcję zwierzaka ze schroniska.



Edwin Zasada powiedział, cyt.: "Do chwili obecnej udało się dokonać trzech adopcji - jest to bardzo trudne zadanie, jednak nie poddajemy się. Cieszymy się, że informacja o takiej możliwości jak adopcja dociera do coraz szerszego grona odbiorców."

Strona WWW ma pełnić funkcję generatora "leadów". Tzn. że jeżeli ktoś wypełni formularz PetPatrol znajdzie dla tej osoby zwierzaka do adopcji.

Akcja tworzona jest przez osoby, które uważają, że sensem życia jest niesienie pomocy istotom słabszym, skrzywdzonym i cierpiącym.

Oprócz Internet Standard, do całej akcji dołączyło kilka firm związanych z marketingiem internetowym, które charytatywnie chcą wesprzeć zwierzaki. Są to między innymi takie przedsiębiorstwa jak:

1. Sotrender  - przekazał swój system do optymalizacji działań na Facebooku.

2. SocialDesk oraz Fanpoint - obie te firmy użyczyły swoich aplikacji do działań marketingowych

3. SentiOne - dostarczył system do monitoringu internetu

4. Nk.pl - w ramach akcji uruchomił w swoim serwisie grupę oficjalną, na której prowadzona jest komunikacja całej akcji

5. ClearSense - jako agencja interaktywna stworzyła stronę www dla akcji Pet Patrol. Dodatkowo przewidziana jest spora akcja email marketingowa.

6. Marcin Bukowski Photography - jako naczelny fotograf w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie użycza swoje zdjęcia, które między innymi możecie zobaczyć na stronie www akcji

W chwili obecnej Pet Patrol poszukuje nowych firm oraz osób, które chciałyby wspomóc to charytatywne przedsięwzięcie. Zerknij na stronę: http://petpatrol.pl/ oraz na fanpage akcji: www.fb.com/PsiPatrol

infografikaKliknij, aby powiększyćinfografika

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.