E-commerce na Facebooku - infografiki

Sotrender udostępnił zestaw infografik obrazujących obecność polskiego e-commerce na Facebooku. Uwzględniają one ilość fanów oraz ich zaangażowanie w czterech odsłonach.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Pod względem ilości fanów absolutnym liderem jest Allegro. Należy jednak mieć na uwadze, że portal aukcyjny jest adresowany do absolutnie wszystkich i wielu Polaków zapytanych o e-commerce z którego ostatnio korzystali wskazuje właśnie Allegro jako miejsce, gdzie robią zakupy. Z tego względu nie dziwi, że portal aukcyjny ma ponad 900 tys. fanów. O dominacji Allegro świadczy także fakt, że posiada zestawieniu 30 najpopularniejszych stron trzy profile - oprócz głównego także Okazje Allegro oraz Allegro Dla Dzieci.

Kolejne najpopularniejsze profile nie mogą się poszczycić nawet połową tej liczby. Drugi w kolejności fanpage jachcenawakacje.pl ma niecałe 340 tys. fanów, a empik.com tylko trochę ponad 215 tys. fanów.



Tak wielka liczba fanów nie pociąga za sobą zaangażowania. Choć ilościowo Allegro może się pochwalić największą liczbą zaangażowanych (ponad 167 tys. osób), to w ujęciu procentowym jest to 18 proc. całości. Drugi w kolejności popularności jachcenawakacje.pl angażuje 5 proc. swoich fanów.

W ujęciu procentowym genialne wyniki osiąga profil www.stylowebutki.pl z 137 proc. zaangażowanych użytkowników. Oprócz tego profilu tylko dwie inne strony zaangażowały więcej niż 100 proc. swoich fanów. Są to Skate-europe.com i Urban Flavours angażujące po 106 proc. użytkowników.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.