Brandbank wchodzi na polski rynek

Firma od czternastu lat dostarcza materiały i dane na temat produktów spożywczych sprzedawanych przez Internet w Wielkiej Brytanii. Na polski rynek wchodzi dzięki fuzji ze szczecińskim GlobalProduct.

Brandbank dostarcza takich danych na temat produktów jak skład, marka, wartości odżywcze i alergeny oraz zdjęcia, wszystko możliwe do wykorzystania na stronach sklepów internetowych bez ryzyka konfliktów z producentami. Dostarczone przez materiały mogą zostać wykorzystane do prowadzenia marketingu w sieci, tworzenia gazetek marketingowych, szeroko pojętego zarządzania marką czy też w aplikacjach mobilnych wspomagających zakupy.

W Polsce firma współpracuje między innymi z Tesco, sklepami A.pl, Alma24.pl oraz Frisco.pl.

Brandbank zamierza utrzymać przejęte biura GlobalProduct w Szczecinie oraz otworzyć nową siedzibę w Warszawie. Wejście na polski rynek jest ciągiem dalszym ekspansji firmy w Europie Wschodniej. W 2011 roku otwarte zostało biuro Brandbank w Pradze, gdzie firma współpracowała z Tesco przy uruchamianiu sklepu internetowego dla czeskich klientów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.