Imerge i PerformanceMEDIA uruchamiają SEM 360

Oferowany produkt skupia się na generowaniu ruchu na witrynie poprzez równoczesną kampanię płatnych linków i uruchomienie działań SEO.

SEM 360 zakłada widoczność promowanego sklepu w wynikach wyszukiwania od pierwszego do ostatniego dnia trwania kampanii reklamowej - na początku poprzez płatne linki, później dzięki wynikom organicznym. SEM 360 skupia się na odpowiednim doborze słów kluczowych i kilkuwyrazowych fraz (long tail). Usługa polega na wyszukiwaniu słów kluczowych o niskiej konkurencji, które jednocześnie generują wysoką liczbę zapytań prowadzących na stronę.

Prowadzone jest również badanie strony w celu znalezienia słów kluczowych niezagospodarowanych przez sklep. Na ich podstawie tworzone są obszary tematyczne prowadzące z wyszukiwarki na stronę.

PerformanceMEDIA jest pierwszą agencją interaktywną w Polsce, która uzyskała certyfikat Google Qualified Company. Realizuje kampanie SEO i SEM dla spółek z branży turystycznej, e-commerce i bankowości. Imerge oferuje rozwiązania w zakresie optymalizacji strony, SEO, SEM oraz doradztwo w zakresie prowadzenia biznesu.