Krzysztof Dębowski inwestuje w Hotchili

Zgodnie z podpisaną umową Dębowski, członek zarządu notowanej na NewConnect spółki SARE, objął jedną trzecią udziałów w agencji interaktywnej Hotchili.

Dzięki pozyskaniu kapitału spółka uruchomiła nową stronę internetową i odświeżyła logo. W planach na najbliższą przyszłość jest poprawa komunikacji z klientami (agencja wdrożyła system CRM, który ma wspomagać zarządzanie projektami) oraz nacisk na edukacyjną rolę agencji w dziedzinie social media. Hotchili planuje edukować uczestników rynku poprzez webinaria i szkolenia, a także przygotowywanie raportów i analiz na temat sytuacji na polskim rynku social media.

Agencja Hotchili przygotowała ponad 80 gier i aplikacji dla takich marek jak Adidas, Garnier czy Danone.

Firma SARE, w której zarządzie zasiadza Krzysztof Dębowski, realizuje kampanie w zakresie marketingu mailingowego. Niedawno spółka rozpoczęła działalność na rynku słowackim i ukraińskim. Od marca 2011 jest notowana na rynku New Connect i zakończyła zeszły rok przychodem w wysokości 7,5 miliona złotych