Lenovo Polska odznaczone nagrodą Intel Marketing Innovation Award

Nagroda przyznawana jest za nietuzinkową i skuteczną promocję partnerów firmy Intel. Działania agencji DeepSense na profilu Facebookowym Lenovo Polska otrzymały nagrodę w kategorii Earned Media.

Nagroda została przyznana globalnie całej marce Lenovo za działania w Polsce.

Jury doceniło zwłaszcza konkurs superbohaterowie zorganizowany na fanpage'u firmy, gdzie fani mogli w specjalnym kreatorze stworzyć wizerunek superbohatera i dać mu moce pochodzące z laptopów Lenovo. Zwycięzcy wygrywali koszulki z wizerunkiem stworzonego przez siebie bohatera. Za profil Lenovo Polska na Facebooku odpowiada agencja DeepSense.

W kategorii Paid Media zwyciężył Asus za program "In Search of Incredible", który zwiększył rozpoznawalność marki na całym świecie dzięki zaangażowaniu artysty Jasona Mraza.

Nagroda za kreatywność została przyznana firmie Toshiba za "The Inside Campaign", która zaowocowała "social filmem". Film obejrzało ponad 50 milionów razy na całym świecie.

Grand Prix zdobyło Fujitsu za kampanię LIFEBOOK4Life.

Nagroda została przyznana po raz pierwszy. Intel planuje co roku przyznawać nagrody.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.