Rusza muzo.pl, internetowy katalog muzyki

Serwis oferuje muzykę online w zamian za oglądanie reklam lub bez ograniczeń po wykupieniu konta premium. Muzyka jest dostępna poprzez aplikację instalowaną na komputerze bądź urządzeniu mobilnym.

Twórcy portalu już w tej chwili współpracują z Sony Music oraz Universal Music i niezależnymi wytwórniami dystrybuowanymi przez Propolis Media. W bibliotece w tej chwili znajduje się milion utworów. Właściciele serwisu zaznaczają, że trwają rozmowy w sprawie współpracy z Warner Music i EMI Music, dzięki czemu baza utworów zwiększyłaby się do 5 milionów.

Serwis będzie zarabiał dzięki reklamom, które usłyszą odbiorcy przy słuchaniu muzyki. Możliwe będzie także wykupienie dwóch pakietów premium.

W wersji darmowej użytkownik ma prawo przesłuchać do 20 godzin miesięcznie dowolnej muzyki z bazy muzo.pl, która będzie co 15 minut przerywana blokiem reklamowym. Pakiet muzo+, płatny 9,90 zł miesięcznie usuwa reklamy i znosi limit na słuchanie muzyki. Ci którzy muzyki słuchają przede wszystkim w biegu mogą skorzystać z pakietu muzoGo, który pozwala łączyć się z biblioteką multimediów poprzez aplikację mobilną przygotowaną na system Android. W planach jest także wersja na iOS urządzeń Apple.

Serwis jest cały czas w wersji beta, dlatego też nie można w tej chwili na przykład przejrzeć utworów przez przeglądarkę i trzeba w tym celu ściągnąć aplikację na dysk. Docelowo ta funkcjonalność również ma być dostępna.

Oprócz utworów aplikacja zawiera gotowe playlisty z których mogą skorzystać użytkownicy. Dzięki integracji z serwisem Facebook playlistami i swoimi ulubionymi utworami można się do woli dzielić ze znajomymi.

Muzo będzie serwisem partnerskim dla telewizyjnego show "Must Be The Music. Tylko Muzyka" oraz serwisu Muzodajnia.pl.

Muzo jest kolejnym projektem Redefine, który ma uzupełniać ofertę serwisu VOD Ipla związanego z grupą Polsat.