Andrew Goodman po raz pierwszy w Polsce podczas konferencji SEMStandard 2012

xray hand

Andrew Goodman, międzynarodowej klasy specjalista SEM, właściciel firmy reklamowej Page Zero Media i autor wielokrotnie wznawianej książki "Winning Resulsts with Google AdWords" będzie gościem specjalnym na konferencji SEMStandard 2012 organizowanej przez Internet Standard. To jego pierwsza wizyta w Polsce.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Andrew Goodman pracuje w branży internetowej od 1998r., od 1999r. jako doradca w branży marketingu internetowego. W 2001 wydał pierwszy podręcznik dla użytkowników Google AdWords na podstawie swoich rozmów ze sfrustrowanymi użytkownikami reklam Google w internecie.

W latach 2002-2007 Andrew Goodman był jednym z czołowych specjalistów rynku SEM, udzielał się na wielu konferencjach tematycznych zarówno jako moderator jak i ekspertów. Jego wypowiedzi cytowały między innymi New York Times i Wall Street Journal. Wydana w 2005 roku książka jego autorstwa "Winning Results with Google AdWords" jest postrzegana jako jeden z podstawowych podręczników dla branży i jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł wiedzy.

Agencja reklamowa Page Zero Media jest jedną z najważniejszych w branży i wzrastała razem z popularnością reklam Google. Na podstawie doświadczeń z pierwszych lat działalności firma wydała podręczniki dla użytkowników AdWords, których uaktualniane i coraz nowsze wersje są publikowane do dziś. Najnowsza publikacja - Google AdWords: A Brave New World - jest do pobrania ze strony internetowej Page Zero Media w formie e-booka i stanowi czterdziestostronicową porcję wiedzy w pigułce.

Równolegle do agencji reklamowej Page Zero Media Goodman prowadzi serwis internetowy HomeStars.com gromadzący recenzje ekip remontowych. Goodman mieszka i pracuje w Toronto.

SEMstandard 2012

Na konferencji SEMstandard 2012 Andrew Goodman omówi trendy i nakreśli wizję przyszłości wyszukiwarek internetowych oraz marketingu internetowego. Doradzi też w jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jakie narzędzia oraz formaty reklamowe będą dostępne dla użytkowników.

Uczestnicy konferencji będą mogli zadawać pytania Andrew Goodmanowi po jego wystąpieniu podczas specjalnej sesji.

SEMStandard 2012 będzie czwartą edycją konferencji Internet Standard poświęconej reklamom w wyszukiwarkach internetowych. Rynek wyszukiwarek i reklamy w Polsce rośnie w imponującym tempie 44 proc. w latach 2010-2011. Jednocześnie Polska jest pośród światowych liderów produkcji spamu w SEO. Konferencja odpowie na pytania w jaki sposób będzie się kształtował polski rynek SEM, jakie wyzwania przed SEO stawia Facebook oraz kiedy i jak depozycjonować witryny.

Chcesz spotkać się z Andrew Goodmanem? Chcesz dowiedzieć się co będzie ważne w branży SEO/SEM w 2012 roku? Chcesz poznać najlepszych ekspertów polskiego rynku? Nie czekaj, zarejestruj się już dziś na konferencji SEMstandard 2012. Liczba miejsc ograniczona!

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.