Marta Soja, Lemon Sky: nawet spontaniczne działania dzieją się w ramach strategii

Pomysły na dobrą strategię marketingową biorą się z tego co piszą ludzie i tego, co dzieje się na świecie. Nie ma sztywnych reguł na czas realizacji dobrych pomysłów.

Wydarzenia
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
O sukcesie "Serca i Rozumu", kampanii marketingowej TP S.A. opowiada Marta Soja, Brand Community Manager w Lemon Sky. Dwie popularne kukiełki, tzw. "brand hero" ocieplili wizerunek operatora telekomunikacyjnego i podbijają Facebooka. Marta Soja oprócz Serca i Rozumu obsługuje w social media takie marki jak Winiary, Wyborowa i Tchibo. Wcześniej zajmowała się także markami GETIN Banku i Nobiles.

Obejrzyj film

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.