SARE weszło na rynek słowacki i ukraiński, planuje ekspansję na Czechy, Niemcy i Rosję

Zajmująca się e-mail marketingiem firma SARE wchodzi na rynki europejskie, w dalszej perspektywie planuje ekspansję poza Europę.

Spółka planuje świadczyć za granicą usługi zdalnie, bez otwierania na miejscu przedstawicielstw. Z tego względu oprogramowanie służące do wysyłania e-maili zostało udostępnione w nowych wersjach językowych, po rosyjsku i niemiecku. Nowe wersje w niczym nie ustępują wersji polskiej, oferując podobne możliwości. Planowany jest dalszy rozwój narzędzi firmy, głównie pod kątem zwiększenia funkcjonalności i konkurencyjności na zagranicznych rynkach, gdzie spółka zamierza walczyć o klientów nie tylko za pomocą ceny usługi.

"Ostatnie miesiące były czasem wytężonej pracy nad wdrażaniem planów ekspansji zagranicznej. W tym celu zdecydowaliśmy o podniesieniu liczby zatrudnionych specjalistów odpowiedzialnych za rynki zewnętrzne" - dodaje Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE S.A. Dokładniejsze informacje na ten temat zostaną ujawnione pod koniec kwietnia.

Nowym produktem w portfolio SARE jest przeprowadzanie ankiet e-mailowych. "Mimo że nie jest to narzędzie oferujące gwałtowny wzrost przychodów, cieszy się ono popularnością wśród naszych klientów. Samo SARE wykorzystało te ankiety w ostatnich badaniach" - mówi Aneta Zacharz, przedstawicielka firmy SARE.

Elementem strategii rozwoju firmy było powołanie w maju 2011 roku e-mail marketingowego domu mediowego mail-media oferującego kampanie marketingowe na platformach społecznościowych i w wyszukiwarkach internetowych. Sam dom mediowy wygenerował w ostatnim kwartale 2011 blisko milion złotych przychodu.

Najnowszymi klientami SARE są polski oddział wydawnictwa biznesowego i prawniczego Wolters Kluwer, oraz Kärcher, producent maszyn czyszczących.

SARE S.A. w rankingach Deloitte

SARE dostarcza zintegrowane narzędzia pozwalające prowadzić kampanię marketingową za pośrednictwem e-maila oraz SMS. Od marca 2011 jest notowane na rynku New Connect. Spółka zakończyła 2011 roku przychodem w wysokości 7,5 miliona złotych, co stanowi 24 proc. więcej niż prognozowano w dokumencie informacyjnym.

W listopadzie 2011 roku SARE S.A. znalazło się na 339. miejscu w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 500 w gronie najszybciej rozwijających się firm z sektora nowych technologii na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej firma została sklasyfikowana na 29. miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast50 w regionie Europy Środkowej.