LinkedIn pozyskał partnera marketingowego na polskim rynku: Business Ad Network

Od dziś Business Ad Network (BAN), sieć reklamy w polskich serwisach internetowych premium i biznes , jest wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w Polsce. LinkedIn to największy globalny serwis społecznościowy dla profesjonalistów, liczący ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad pół miliona w Polsce.

BAN oferuje rozwiązania reklamowe LinkedIn firmom, które chcą promować swoje marki i prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi na LinkedIn.com. BAN zapewni klientom pełną gamę produktów marketingowych i rozwiązań reklamowych LinkedIn oraz pomoc w realizacji zleceń.

- Wspólnie z BAN oferujemy marketerom firm w Polsce łatwy dostęp do przystępnych i efektywnych form reklamy, kierowanych do konkretnej grupy odbiorców - powiedział Fredrik Bernsel, Partner Director, LinkedIn, EMEA. - Już ponad 500 tysięcy użytkowników w Polsce zaufało naszej sieci kontaktów i korzysta z niej w celach biznesowych - to wielka zaleta dla marek, które chcą dziś zaprezentować się w Internecie w odpowiednim kontekście i dotrzeć do określonych osób. Sieć BAN ma duże doświadczenie w realizacji działań marketingowych na serwisach internetowych z jakościowymi treściami, dlatego cieszymy się z nawiązania tej współpracy.

Atrakcyjna grupa docelowa

Profil użytkowników LinkedIn jest wyjątkowo atrakcyjny dla reklamodawców - użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych i są otwarte na nowe rozwiązania.

- LinkedIn to jedna z najwyżej cenionych globalnych marek w Internecie. Wybór BAN jako partnera LinkedIn w Polsce jest dla nas wielkim wyróżnieniem - mówi Tomasz Pudlis prezes Sieci BAN. - Misją naszej sieci jest dostarczanie najlepszych możliwych rozwiązań reklamowych i marketingowych klientom z obszaru biznes i biznes lifestyle. Rozwiązania sieci społecznej dla profesjonalistów, jaką jest LinkedIn, znakomicie uzupełniają naszą ofertę reklamową na portalach ekonomicznych.

Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To czyni LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców, wykorzystać wyjątkowy poziom personalizacji i specyfikę serwisu dzięki wachlarzowi dostępnych na LinkedIn narzędzi, takich jak wewnętrzna poczta, grupy LinkedIn (ponad milion do tej pory), ankiety i odpowiedzi.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.