Grupa o2 kupiła 30% akcji agencji Socializer

  • (aja),

Grupa o2 zapłaciła za ten pakiet 6,8 mln zł. W ramach tej transakcji wniosła też Brand Karmę - własną agencję social mediową. Agencja działa w strukturach Grupy o2 od 2009 r. i świadczy analogiczne usługi do Socializer.

"Inwestycja w Socializer SA daje akcjonariuszom Grupy o2 istotną ekspozycję na tym szybko rosnącym segmencie rynku reklamy internetowej. W wyniku połączenia Brand Karmy i Socializera powstanie lider na tym rynku, notowany za kilka dni na NewConnect. Będziemy wspierali zespół kierowany przez Łukasza Misiukanisa w dalszym rozwoju spółki" - przekonuje Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2. "Mocną stroną tej transakcji jest wykorzystanie potencjału agencji social media Brandkarma, która ze struktur grupy O2 przejdzie do Socializer, skokowo zwiększając naszą skalę działania. Dzięki temu spodziewamy się znacznego wzrostu przychodów Socializer SA juz w pierwszym polroczu 2012" - dodaje Łukasz Misiukanis, prezes zarządu Socializer.

W skład Grupy o2 wchodzią m.in. firmy: o2 - wydawca portalu o2.pl oraz bezpłatnej poczty elektronicznej, http - wydawca serwisu Pudelek, czy F4F - wydawca Wrzuty. Grupa oferuje również serwisy ogłoszeniowe najDom.pl, najAuto.pl, serwisy społecznościowe Mixer.pl i Pinger.pl. Agencja Socializer powstała w lipcu 2010 r. Przygotowywała kampanie m.in. dla firm: Microsoft, Polsat, BZ WBK, Polpharma, Puma, Samsung, Monolith, Fox Polska, Jutrzenka Colian, Exim Tours, Holiday Check, Grecos Holiday.

Łukasz Misiukanis będzie prelegentem na naszej najbliższej konferencji SocialMedia Standard 2012, która odbędzie się 2-3 lutego w Warszawie. Temat jego prelekcji to "Czy Facebook jest dla wszystkich? Jak efektywnie dobrać narzędzia do zakładanych celów kampanii".