Michał Wolniak: aplikacje mobilne - liczy się ilość czy jakość?

O rozrywkowych aplikacjach na smartfony, które nie są grami opowiada Michał Wolniak, prezes i dyrektor kreatywny agencji Heureka podczas konferencji Entertainment Standard 2011.

Ilość nowych aplikacji w AppStore jest imponująca: dziennie programiści zgłaszają około tysiąca nowych aplikacji. Wśród nich nie brakuje takich, których sens powstania można poddać w wątpliwość. Mimo to zarówno bezpłatne jak i płatne wersje takich programów jak SimSampler czy iBeer cieszą się niesłabnącą popularnością. Nie trzeba inwestować wielkich kwot, aby stworzyć dobrze sprzedającą się aplikację. Od wielkości inwestycji ważniejszy jest pomysł.

Michał Wolniak, prezes i dyrektor kreatywny agencji Heureka, podczas konferencji Entertainment Standard 2011 opowiadał o aplikacjach rozrywkowych, które nie są grami. Po prezentacji poprosiliśmy go o skomentowanie rynku aplikacji do zabawy.

Obejrzyj film