30 listopada - Dzień Darmowej Dostawy

xray hand

Akcja Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się po raz drugi. Każdy kto 30 listopada 2011r. złoży zamówienie w jednym z 1770 sklepów internetowych,bez względu na wybrany produkt i sposób płatności, nie będzie płacił za jego dostawę.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
W środę 30 listopada po raz drugi odbędzie się Dzień Darmowej Dostawy. Tak jak w przypadku zeszłorocznej edycji sklepy uczestniczące w akcji będą oferować swoim klientom bezpłatną dostawę zakupionych towarów, niezależnie od sposobu płatności, metody dostawy czy wartości zamówienia. Akcja ma na celu zachęcenie większej ilości internautów do dokonywania zakupów w sieci.

W tym roku kupujący będą mogli wybierać spośród ofert przedstawionych przez ponad 1770 sklepów. Akcja ma także opłacić się właścicielom e-sklepów, które mimo oferowania darmowej dostawy, mają tego dnia czerpać zyski ze zwiększonych obrotów.

Pomysłodawcą polskiej edycji akcji jest Krzysztof Bartnik, redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl, Dzień Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która odbyła się w 2008r. w Stanach Zjednoczonych.

Aby uniknąć nieporozumień w tym roku każdy sprzedawca, który bierze udział w akcji, musiał zaakceptować regulamin, tak aby reguły DDD były zrozumiałe dla obu stron. Pierwsza polska edycja DDD odbyła się 1 grudnia 2010r., wzięło w niej udział ponad 800 sklepów.

Listę sklepów biorących udział w akcji można znaleźć na stronie Dnia Darmowej Dostawy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.