Podsumowanie Internet Poland Conference&Expo 2011

"Cały Internet w jednym miejscu" - hasło przewodnie Internet Poland Conference&Expo 2011 dokładnie oddaje rozmiary tego przedsięwzięcia. W dniach 8-9 listopada w hala MT gościła stu wystawców, dziewiętnastu prelegentów oraz kilka tysięcy odwiedzających. Internet Poland Conference&Expo 2011 to nie tylko wystawy, w ramach eventu odbyła się także konferencja Forum IAB oraz gala rozdania nagród Mixx - Awards.

Internet Poland Conference&Expo 2011 to największe wydarzenie branży interaktywnej w Polsce. Na specjalnie przygotowanych strefach prezentacyjnych odbyło się 120 wystąpień/prezentacji. Firmy i agencje kreatywne specjalizujące się w brand advertisingu, e-mail marketingu czy aktywności w social mediach, mogły zaprezentować swoje produkty i usługi szerszemu gronu odbiorców.

Oprócz części wystawienniczej odbyła się także konferencja Forum IAB, a na scenie Forum IAB pojawili się światowej sławy prelegenci. W tym roku wystąpił między innymi Rupert Slade, prezes PHD Media na Węgrzech. Gościem specjalnym był Gary Vaynerchuk, autor bestsellerów i ekspert samouk w dziedzinie social media. W poprzedniej edycji można było wysłuchać wystąpień Setha Godina czy Mike Walsha.

Na gali rozdania nagród Mixx - Awards, uhonorowano najlepszych twórców interaktywnych kampanii reklamowych. Jury złożone z ekspertów od reklamy, marketingu i internetu oceniło kampanie reklamowe zarówno pod względem strategii jak i wykorzystanych mediów. Nagrody przyznano w 17 kategoriach, wśród laureatów konkursu znaleźli się między innymi: Gong za kampanie wizerunkową (Ceneo), CodeMedia, Adv.pl za najlepsze zastosowanie nowych mediów (KFC SoGood) czy Pride and Glory Huge Idea (najlepsza strona brandowa Zywiec.com.pl). Podczas dwóch dni Internet Poland Conference&Expo 2011 odwiedziło 2800 osób.