Kolejny Dzień Darmowej Dostawy 30 listopada

30 listopada odbędzie się po raz drugi zainicjowany w Polsce przez Krzysztofa Bartnika, redaktora naczelnego serwisu eKomercyjnie.pl, Dzień Darmowej Dostawy. Do tegorocznej akcji przyłączyło się już 360 sklepów internetowych, w których tego dnia będziemy mogli złożyć zamówienie bez pokrywania kosztów przesyłki.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2011 sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. W pierwszym DDD, który odbył się 1 grudnia 2010 r. wzięło udział 900 sklepów internetowych. Strona internetowa dziendarmowejdostawy.pl zanotował ponad 220 tys. wejść jednego dnia i ponad 2,5 mln odsłon. Liczba sklepów, które wzięły udział w akcji znacznie przekroczyła oczekiwanie organizatora i przyznaje on, że strona www akcji powstawała za długo, zabrakło regulaminu akcji, a niektórzy klienci wykorzystywali okazję do innych celów niż zamierzone. Dlatego przygotowania do kolejnego Dnia Darmowej Dostawy rozpoczęły się wcześniej. Akcję wspiera agencja PR i kancelaria prawna, a sklepy będą musiałaby przestrzegać regulaminu. Do akcji przyłączyło się już 360 sklepów, a kolejnych 60 czeka na akceptację moderatora.

O tym jakie były relacje właścicieli sklepów z poprzedniego DDD można przeczytać w "Relacji z DDD".

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.