Kolejna platforma sklepowa udostępnia sprzedaż przez Facebooka

F-commerce robi się w Polsce coraz bardziej popularny. Kolejna platforma sklepowa, Click Shop wdrożyła integrację umożliwiającą przedsiębiorcom rozszerzenie kanałów sprzedaży online o Facebook.

"Facebook skupiając ponad 760 mln użytkowników daje przedsiębiorcom ogromne możliwości. Postanowiliśmy udostępnić ten potencjał naszym klientom bezpłatnie i bezpiecznie, tak aby integracja sklepu internetowego przebiegała na poziomie oprogramowania. Cieszymy się, że po okresie testowym możemy udostępnić funkcjonalną integrację sklepów Click Shop z Facebookiem“ - mówi Przemysław Marciniak, Kierownik Produktu E-commerce, home.pl.

Integracja Click Shop z serwisem Facebook jest opcją bezpłatną dostępną dla klientów platformy. W pakiecie podstawowym umożliwia dodanie przycisku "Lubię to“ i "Wyślij“ na karcie produktu, możliwość komentarzy z wykorzystaniem konta na Facebooku oraz dodanie modułu FanBox do strony sklepu. W pakiecie Click Shop Premium integracja umożliwia ponadto utworzenie funkcjonalnego sklepu na Facebooku. Co więcej właściciele sklepów mogą otrzymać bezpłatny kupon na reklamę w systemie Facebook Ads, co może ułatwić dotarcie do pierwszych klientów w nowym kanale sprzedaży.