Startuje Hotprice.pl - serwis z kuponami rabatowymi

Serwis Hotprice.pl, ma się wyróżniać na rynku zakupów grupowych m.in. większą koncentracją na produktach, a nie na usługach i ofertami, które trwają dłużej niż kilka dni. Wśród pierwszych marek obecnych na platformie znalazły się m.in. Regina Fashion, Livia Corsetti, Monella Fashion, Ironica, Smash, IRiver, Mirror Design, Velux, DRE, Invado, Porta, Bramy Wiśniowski, ACV, Royal Canin, Eukanuba, BMW, Peugeot.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Podstawą działania Hotprice będzie kojarzenie konsumentów zainteresowanych zakupem promocyjnych produktów lub usług, z aktualną ofertą promocyjną partnerów serwisu, z wykorzystaniem tzw. kuponów wartościowych - kuponów rabatowych o konkretnej wartości. W Hotprice.pl funkcjonować będą dwa rodzaje kuponów: płatne i bezpłatne. W modelu płatnym konsument (użytkownik platformy) nabywa kupon na zniżkę o konkretnej wartości, płacąc za niego oczywiście ułamek tej wartości. Natomiast kupony bezpłatne trafią do rąk konsumentów za darmo, a rozliczenie pomiędzy Hotprice.pl i marketerem następuje na zasadzie flat fee.

"Zależy nam też by odwrócić "tradycyjną kolej rzeczy". W zakupach grupowych to "kupon wywołuje potrzebę". W Hotprice chcemy, by "potrzeba szukała kuponu". Na platformie będzie wiele długotrwających ofert z rozmaitych kategorii produktowych, a klient będzie przychodził i dobierał sobie kupony na to co i tak za chwilę chciałby mieć w koszyku, bo planuje jakiś konkretny zakup" - mówi Michał Samojlik, jeden z głównych udziałowców Hotprice.

Oferta platformy uporządkowana będzie w pięć kategorii tematycznych: Elektronika, Motoryzacja, Hobby, Dom i ogród, Moda i uroda. W momencie startu platformy klienci znajdą na niej kupony zniżkowe na produkty wielu znanych marek, takich jak m.in. Regina Fashion, Livia Corsetti, Monella Fashion, Ironica, Smash, IRiver, Mirror Design, Velux, DRE, Invado, Porta, Bramy Wiśniowski, ACV, Royal Canin, Eukanuba, BMW, Peugeot. Twórcy Hotprice.pl prognozują, że do końca 2011 r. konsumenci będą mogli wybierać spośród 2000 produktów i usług firm lub marek dostępnych w ofercie promocyjnej na platformie.

"Kupony rabatowe są popularne na całym świecie, a zwłaszcza w USA. Także polscy konsumenci przyzwyczajają się już do poszukiwania i korzystania z nich w momentach gdy planują zakup potrzebnych im produktów. Jesteśmy pewni, że ten trend będzie coraz silniejszy, a nasza platforma skorzysta na tym, że znajdzie się w Polsce w jego awangardzie" - mówi Ewa Kalicka, Prezes Zarządu Hotprice. "W pewnym sensie odwracamy do góry nogami bardzo popularną dziś ideę zakupów grupowych. Jest to jak najbardziej świadome i zamierzone działanie, bo zdajemy sobie sprawę z wielu bolączek, które dziś trapią "zwykłe" zakupy grupowe. Nasza platforma, jako kanał dystrybucji kuponów rabatowych, będzie omijać te problemy oferując jasne zasady i realne korzyści finansowe zarówno partnerom biznesowym, jak i konsumentom" - dodaje.

Platforma Hotprice.pl jest wspólnym przedsięwzięciem agencji interaktywnej Autentika oraz Grupy E-Budownictwo.pl, która zajmuje 6 miejsce wśród najpopularniejszych wydawców w Polsce w kategorii "Budownictwo i nieruchomości" (z 650 tys. RU, według najnowszej fali badania Megapanel PBI/Gemius).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.