Gemius rozszerza współpracę z ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group

Firma podpisała z tymi domami mediowymi umowę na świadczenie zaawansowanych usług adserwerowych - emisji oraz pomiaru kampanii internetowych. Spółki będą współpracowały w sześciu krajach: Polsce, Bułgarii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

Na mocy umowy domy mediowe będą wykorzystywały narzędzia Gemius w zakresie monitoringu kampanii reklamowych - gemiusDirectEffect 2.0. Dodatkowo umowa umożliwi wprowadzenie badań Gemius na te z krajów obsługiwanych przez Publicis Gruop, do której należą ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group, na których nie były do tej pory oferowane.

"Podpisanie kontraktu było naturalną konsekwencją długotrwałej współpracy nami. Rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których jesteśmy obecni, dynamicznie się rozwijają, dlatego potrzebujemy partnerów biznesowych, których rozwiązania umożliwią nam obsługę i optymalizację kampanii prowadzonych dla naszych klientów" - komentuje Tomas Lauko, Dyrektor Zarządzający na rynek czeski i Dyrektor ds. Rozwoju Rozwiązań Cyfrowych w ZenithOptimedia.

ZenithOptimedia i Starcom grupy Mediavest Group wchodzą w skład struktury VivaKi, trzeciej na rynku pod względem wielkości grupy oferującej usługi z zakresu komunikacji marketingowej - Publicis Groupe. Oba domy mediowe od wielu lat współpracują z firmą Gemius, a badanie gemiusDirectEffect jest wykorzystywane od momentu jego powstania.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.