Algorytm Panda już w Polsce - zmienią się wyniki wyszukiwań w Google

xray hand

Google jakiś czas temu wdrożył algorytm o nazwie Panda do angielskojęzycznych witryn. Teraz Google objęło algorytmem inne kraje, w tym Polskę. Ma on za zadanie zwiększyć pozycję wysokiej jakości stron w wynikach wyszukiwania.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Nadal trwają jeszcze prace nad algorytmem Panda w językach chińskim, japońskim oraz koreańskim.



Idą zmiany w wyszukiwarce Google?

Jak bardzo algorytm Panda wpłynie na zamiany w wynikach wyszukiwań? Według Google zmiany, które będą zauważalne dla użytkowników dotkną ok. 6-9 proc. zapytań w wyszukiwarce Google.

Źródło: Google Blog Polska

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.