Facebook w Polsce ma już 6,5 mln użytkowników - jakie są najpopularniejsze marki na polskim Facebooku?

Serwis Socialbakers poinformował, że Facebook ma już 6,51 miliona polskich użytkowników. Przy okazji podał garść ciekawych danych dotyczących serwisu Marka Zuckerberga.

Facebook w Polsce ma już 6,5 mln użytkowników - jakie są najpopularniejsze marki na polskim Facebooku?
Facebook

Facebook ma już ok. 750 milionów użytkowników na całym świecie.

Amerykanie rządzą na Facebooku

Facebook najwięcej użytkowników ma w USA (153,1 mln), potem jest Indonezja (39,2 mln), a pierwszą trójkę zamykają Indie (32 mln). Polska jest dopiero (aż) na 24 pozycji.

Facebook w Polsce ma już 6,5 mln użytkowników - jakie są najpopularniejsze marki na polskim Facebooku?

Użytkownicy Facebooka

Facebook domeną młodych ludzi

Ciekawie wypada przedział wiekowy - wygląda na to, że Facebook to głównie domena młodych ludzi w wieku 18-35 lat. Najwięcej, bo aż 34 proc. użytkowników ma od 18 do 24 lat, trochę mniej ludzie w wieku 25-34 (28 proc.), a najmniej a następne grupy wiekowe to 25-34 (28 proc.), a najmniej od 65 lat wzwyż (tylko 1 proc.). Starsi udzie ewidentnie nie korzystają z Facebooka. Jeżeli chodzi o płeć, to jest mniej więcej po połowie, z lekką przewagą kobiet (54 proc.).

Facebook w Polsce ma już 6,5 mln użytkowników - jakie są najpopularniejsze marki na polskim Facebooku?

Wiek na Facebooku

Facebook w Polsce - jakie marki są najpopularniejsze?

Najpopularniejszą marką na Facebooku w Polsce jest Reserved (413,5 tys. fanów). Następne w kolejności są Serce i Rozum, House, Allegro i Cropp. Najpopularniejsze miejsce w Polsce to Lotnisko Chopina w Warszawie, a zanim lotnisko w Krakowie. W pierwszej piątce znalazły się jeszcze dwie warszawskie marki - Hard Rock Cafe i Złote Tarasy. Wart zobaczyć też Top 25 stron Lubię to na Facebooku.

Facebook w Polsce ma już 6,5 mln użytkowników - jakie są najpopularniejsze marki na polskim Facebooku?

Top marki na polskim Facebooku

Polacy kochają ubrania na Facebooku

Facebook rozwija się błyskawicznie nie tylko na świecie, ale i w Polsce. Ciekawe, że marki odzieżowe (aż trzy w top 5) są tak popularne na polskim Facebooku.

Źródło: Socialbakers