Internet Standard prezentuje raport "Mobile 2011"

xray hand

Raport Mobile 2011 to pierwsza publikacja Internet Standard poświęcona rynkowi mobilnemu. W raporcie przedstawiamy i analizujemy najnowsze trendy związane z dynamicznym rozwojem rynku mobilnego oraz prezentujemy gotowe rozwiązania, które już teraz z powodzeniem wykorzystywane są w branży m-commerce i m-marketingu. W publikacji Raport Mobile 2011 ponadto m.in.: smartfony i tablety na Świecie i w Polsce, przegląd ofert polskich banków w sektorze mobile, NFC, mobilne płatności, mobilny marketing: sieci reklamowe, geolokalizacja, augumented reality, kody QR, mobile dla wydawców, mobilne social media i rozrywka, porównanie mobilnych systemów operacyjnych, najlepsze aplikacje biznesowe. ... i wiele więcej!

Raport Mobile 2011 do pobrania
Początek Raportu Mobile 2011 poświęcony jest globalnym trendom mobilnym. W rozdziale pierwszym opisujemy mobilną rewolucję internetową, a także analizujemy boom na smartfony, tablety i ekosystemy aplikacyjne. Całość uzupełniamy szacunkami dotyczącymi zmiany sił wśród czołowych producentów telefonów oraz prognozami dotyczącymi rynku akcesoriów czy rozwiązania NFC.

Drugi rozdział raportu stanowi analizę polskiego rynku mobilnego. Temat otwieramy szacunkami dotyczącymi łącznej liczby aktywnych kart SIM w Polsce, udziałów poszczególnych operatorów komórkowych oraz analizą cen dostępu do mobilnego internetu. Szacujemy także najważniejsze trendy polskiego rynku smartfonów i tabletów oraz wiodących ekosystemów aplikacyjnych. Rozdział bazuje m.in. na danych GFK Polonia oraz szacunkach redakcji Telepolis.pl.

Rozdział trzeci w całości poświęcony jest m-commerce. Przedstawiamy najważniejsze dla rynku mobilnego trendy związane z mobilnymi finansami i bankowością. Następnie szeroko opisujemy trzy wiodące zjawiska: mobilną bankowość, płatności oraz technologię NFC. Głównym tematem rozdziału jest szeroki przegląd ofert mobilnych polskich banków oraz wywiady z przedstawicielami wybranych instytucji.

W czwartym rozdziale Raportu Mobile 2011 prezentujemy najnowsze trendy związane z mobilnym marketingiem i reklamą, a także opisujemy takie zagadnienia, jak geolokalizacja i LBS, grywalizacja, kody QR czy Augumented Reality. Ciekawym punktem rozdziału jest przegląd globalnych oraz polskich sieci reklamowych z powodzeniem działających w sektorze mobilnym. Ta część raportu została przygotowana we współpracy m.in. z Blomedia.

Piąty rozdział raportu przeznaczony jest dla wydawców informacji oraz aplikacji i rozrywki. Opisujemy tu dylematy i sposoby działania wydawców w sektorze mobilnym, poruszamy gorący temat "aplikacje czy HTML5", a także opisujemy najważniejsze kwestie związane z mobile social media i mobile entertainment.

Raport Mobile 2011 zamykamy rozdziałem skierowanym do średnich firm oraz bardzo mobilnych czytelników. Zaczynamy od mocnego uderzenia i kompleksowego porównania poszczególnych mobilnych systemów operacyjnych pod kątem zastosowań biznesowych. Następnie przedstawiamy najciekawsze zdaniem redakcji aplikacje do codziennych zastosowań w pracy. Całość kończymy krótkimi artykułami o bezpieczeństwie urządzeń mobilnych oraz odzyskiwaniu i synchronizacji danych.

Zapraszamy do pobrania Raportu Mobile 2011

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.