Nowa wersja Google Analytics w fazie testów

Serwis Google Analytics to narzędzie pozwalające na monitoring ruchu w Internecie. Niedawno do fazy testów skierowano jego nową wersję, która oferuje zupełnie przeprojektowany pulpit nawigacyjny dający wcześniej nieobecne możliwości.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google Analytics pozwala firmom analizować ruch w witrynach internetowych oraz sprawdzać efekty działań marketingowych. Nowa wersja serwisu została zapowiedziana na konferencji jego użytkowników w San Francisco.

Odświeżony serwis trafił do ograniczonego grona beta testerów. Aby dołączyć do niech w późniejszym terminie należy zgłosić chęć uczestnictwa w testach na specjalnej stronie.

Główną zmianą w Google Analytics jest całkowicie przeprojektowany pulpit nawigacyjny. Jest w pełni konfigurowalny, a opiera się na wybranych przez użytkownika widżetach, które wyświetlają najprzydatniejsze dla niego pomiary w różnych formatach.

Kolejna zmiana to możliwość używania wielu pulpitów służących do wykonywania różnego rodzaju analiz. Taka możliwość została wcześniej zaproponowana przez użytkowników Google Analytics. Nowa odsłona serwisu ma być stopniowo wprowadzona dla wszystkich.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.