Groupon Now - czyli co zjeść i jak spędzić wolny czas

Groupon przygotowuje się do dalszej ekspansji. Po zakupach grupowych, amerykańska firma wpadła na pomysł stworzenia aplikacji mobilnej Groupon Now. Program ma wyświetlać listę dostępnych ofert w pobliżu miejsca przebywania użytkownika.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Usługa Groupon Now ma zostać udostępniona użytkownikom telefonów już w kwietniu. Groupon Now będzie także dostępny dla polskich użytkowników. Program wyświetli tylko dwie opcje - "I'm hungry" ("Jestem głodny") oraz "I'm bored" ("Jestem znudzony"). Wybranie jednej z nich, będzie za sobą niosło wyświetlenie listy ofert dostępnych w pobliżu miejsca przebywania użytkownika.

Groupon Now dzieli z serwisem groupon.com możliwość uzyskiwania dużych rabatów, jakie otrzymać mogą jego użytkownicy. W przeciwieństwie do "zwykłego" Groupona oferty nie będą jednak ograniczone czasowo. Zamiast tego, przedsiębiorcy będą mogli zadecydować, dokładnie kiedy i gdzie ich oferta ma być aktualna. Dla przykładu jakaś restauracja notuje niesamowity ruch w niedzielne popołudnia ale za to w poniedziałki ma kłopot z zapełnieniem stolików. Dzięki Groupon Now i czasowym ofertom skierowanym do przebywających w pobliżu ludzi (np. "kupon do wykorzystania tylko w poniedziałki i wtorki") będą mogli zapełnić swoje stoliki nawet w dni, kiedy ruch jest mniejszy.

Potentat na rynku zakupów grupowych nie zwalnia tempa. Już teraz majątek firmy szacowany jest na 25 miliardów dolarów. Podobno Groupon przygotowuje się także do wejścia na giełdę.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.