Xevin inwestuje w serwis zakupów grupowych Cuppon.pl

Xevin Investments zainwestował w portal zakupów grupowych Cuppon.pl, który rozpoczął swoją działalność w połowie poprzedniego roku. Do tej pory serwis uzyskuje całkiem dobre wyniki, a nowy inwestor ma pomóc w dalszym rozwoju.



Cuppon działa na podobnych zasadach jak Groupon i inne serwisy zakupów grupowych. Na rynek Cuppon wszedł na przełomie czerwca i lipca 2010 roku. Podobnie jak inne serwisy zakupów grupowych przedstawia oferty produktów i usług z mocno obniżonymi cenami - nawet do 90 procent.

Serwis pobiera prowizje od współpracujących firm dopiero od sprzedanych produktów, a co za tym idzie sprzedawcy nie płacą za nieskuteczną reklamę. Na rynku zakupów grupowych niekwestionowanym liderem jest Groupon. Dużą popularnością cieszy się także Gruper. Cuppon nie jest dla nich na razie zagrożeniem, ale przetrwał początkowy okres swej działalności i zyskał spore grono użytkowników.

Obecnie mamy oglądalność na poziomie 60 tysięcy użytkowników miesięcznie, a nasi użytkownicy zaoszczędzili już blisko 300 tysięcy złotych. Poszukiwaliśmy inwestora po to, aby za pół roku Cuppon.pl mógł się pochwalić statystykami o jedno zero większymi od tych obecnych - mówi Dawid Dusza, współzałożyciel, udziałowiec i prezes zarządu Cuppon Sp. z o.o..

Marek Rusiecki, członek zarządu Xevin Investments, wierzy, że Cuppon ma szansę na konkurencję z innymi serwisami tego typu i sukces finansowy. Powiedział nam, że Xevin przejął dzięki inwestycji około 50 proc. udziałów w firmie.

Mimo tego, iż rynek zakupów grupowych jest w Polsce mocno konkurencyjny, uważamy że jest jeszcze miejsce dla Cuppon.pl. Wejście Xevina w ten portal poparte jest przemyślaną koncepcją biznesową i marketingową oraz wsparciem finansowym na ich realizacje - mówi Rusiecki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.