Bob Carrigan nowym prezesem IAB

Bob Carrigan, prezes IDG Communications, Inc., został wybrany na stanowisko prezesa zarządu amerykańskiego Interactive Advertising Bureau (IAB).

"Jestem podekscytowany obejmując to stanowisko w tak ważnym dla mediów czasie przemian - właśnie teraz, kiedy coraz więcej uczestników rynku kieruje swoją uwagę w stronę budowania marki w Internecie i poszukiwania kreatywnych sposobów angażowania klientów" - mówi Carrigan. "W nadchodzących miesiącach IAB będzie przewodził branży w trudnych, ale i ekscytujących sprawach, od branży mobilnej po prywatność".

Bob Carrigan, jako prezes zarządu IAB, pomoże stowarzyszeniu w realizacji sześciu głównych celów w 2011 roku. Należą do nich:

  • budowanie marek w Internecie
  • zarządzanie danymi
  • dokonywanie pomiarów w sieci
  • ochrona prywatności
  • uproszczenie łańcucha dostaw
  • uruchomienie Centrum Szkolenia Mobilnego Marketingu


"Choć jestem zaszczycony nowym zadaniem, bardziej ekscytuje mnie znaczenie tego wydarzenia dla IDG. My wszyscy w IDG chcemy, by to Internet znalazł się w centrum naszej uwagi. W pewnym sensie, wybór mojej osoby to potwierdzenie, że IDG osiągnęło status firmy w pełni interaktywnej" - mówi nowy prezes zarządu.

"Mam nadzieję, że coraz więcej pracowników IDG będzie brało udział w pracach IAB, tak byśmy byli częścią rozmów na ważne tematy, takie jak wideo, prywatność danych czy działania reklamowe".

IAB skupia ponad 460 firm medialnych i technologicznych. Są one odpowiedzialne za sprzedaż 86 proc. reklam internetowych w Stanach. Stowarzyszenie powstało w roku 1996, a więcej informacji na jego temat znaleźć można na stronie IAB Polska.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.