ARBOinteractive z zasięgiem większym niż Google

Sieć reklamowa ARBOinteractive ma obecnie największy zasięg wśród polskich użytkowników. Reklamy sieci docierają do 16,96 mln użytkowników, czyli 92,97 proc. internautów w Polsce.

Najnowszy Megapanel PBI/Gemius na kolejnych miejscach umieszcza Grupę Google (16,78 mln użytkowników) i sieć reklamową ARBOnetwork (16,45 mln użytkowników).

ARBOinteractive z zasięgiem większym niż Google

Liczba użytkowników biur sprzedaży reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 2010.11).

Od października 2007 r. żadnej sieci reklamowej nie udało się dotąd pokonać Grupy Google, której zasięg w Polsce wynosi obecnie 92 proc. użytkowników. Według Marcina Rupińskiego, Dyrektora Zakupu w grupie ARBOinteractive, ostatnie wyniki oznaczają, że w listopadzie 2010 r. większa liczba użytkowników odwiedziła serwisy tematyczne niż skorzystała z wyszukiwarki Google.

ARBOinteractive dociera m.in. do użytkowników serwisu Facebook - partnera strategicznego sieci w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Polski oddział firmy specjalizuje się w reklamie tematycznej, biznesowej, behawioralnej, ale też w reklamach wideo.

Wśród sieci reklamowych związanych z portalami przewodzi Grupa Onet.pl, której reklamy ogląda nawet 13,31 mln użytkowników. Kolejne w zestawieniu to Grupa Wirtualna Polska i Grupa Gazeta.pl.

Zobacz też: Megapanel, listopad 2010

Sieci reklamowe mają coraz większą wartość. W tym tygodniu, firma AOL Europe poinformowała o przejęciu sieci reklamy wideo GoViral za 96,7 mln dolarów.