ARBOinteractive z zasięgiem większym niż Google

Sieć reklamowa ARBOinteractive ma obecnie największy zasięg wśród polskich użytkowników. Reklamy sieci docierają do 16,96 mln użytkowników, czyli 92,97 proc. internautów w Polsce.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Najnowszy Megapanel PBI/Gemius na kolejnych miejscach umieszcza Grupę Google (16,78 mln użytkowników) i sieć reklamową ARBOnetwork (16,45 mln użytkowników).

Liczba użytkowników biur sprzedaży reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 2010.11).Liczba użytkowników biur sprzedaży reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 2010.11).

Od października 2007 r. żadnej sieci reklamowej nie udało się dotąd pokonać Grupy Google, której zasięg w Polsce wynosi obecnie 92 proc. użytkowników. Według Marcina Rupińskiego, Dyrektora Zakupu w grupie ARBOinteractive, ostatnie wyniki oznaczają, że w listopadzie 2010 r. większa liczba użytkowników odwiedziła serwisy tematyczne niż skorzystała z wyszukiwarki Google.

ARBOinteractive dociera m.in. do użytkowników serwisu Facebook - partnera strategicznego sieci w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Polski oddział firmy specjalizuje się w reklamie tematycznej, biznesowej, behawioralnej, ale też w reklamach wideo.

Wśród sieci reklamowych związanych z portalami przewodzi Grupa Onet.pl, której reklamy ogląda nawet 13,31 mln użytkowników. Kolejne w zestawieniu to Grupa Wirtualna Polska i Grupa Gazeta.pl.

Zobacz też: Megapanel, listopad 2010

Sieci reklamowe mają coraz większą wartość. W tym tygodniu, firma AOL Europe poinformowała o przejęciu sieci reklamy wideo GoViral za 96,7 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.