Grupa Tanio Wysyłająca: duży projekt w małym e-commerce

Już 230 sklepów dołączyło do Grupy Tanio Wysyłającej. Niewielcy e-sprzedawcy wspólnie mogą oszczędzić na każdej wysyłce nawet do 15 złotych. Za projektem stoi Krzysztof Bartnik, autor koncepcji Dnia Darmowej Dostawy.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Grupa Tanio Wysyłająca to projekt, którego bezpośrednim celem jest zejście z ceną kuriera do poziomu maksymalnie 14 zł brutto. Aby tego dokonać, konieczna jest współpraca i złożenie wspólnej oferty.

Inicjatywa Krzysztofa Bartnika i Macieja Białka (Pixers.pl) szybko przerosła oczekiwania samych twórców. Pomysłodawcy GTW liczyli na co najmniej 100 sklepów biorących udział w projekcie i 10 tysięcy paczek wysyłanych co miesiąc.

W pierwszym miesiącu działania, do GTW dołączyło 230 sklepów internetowych, które łącznie planują wysłanie ponad 23 tysięcy paczek.

Po kilku rozmowach z przewoźnikami, aktualnie wynegocjowaliśmy cenę 10,85 zł netto za paczkę (standardowa, bez pobrania w DPD) - pisze Bartnik i dodaje - To oczywiście nie jest szczyt naszych marzeń. Będziemy rozmawiać dalej pod warunkiem zebrania dużej grupy chętnych firm/osób, które będą zainteresowane taką ofertą.

Po sukcesie Dnia Darmowej Dostawy, kolejny projekt w polskim e-commerce zapowiada się obiecująco.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.