Na razie to Groupon kupuje!

Internetowy serwis z promocjami przejął w Azji trzy inne strony tego typu. Wartość firmy rośnie, a w tle wciąż wiele mówi się o Google. Analitycy twierdzą, że korporacja może kupić Groupon nawet za 6 mld dolarów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Groupon to serwis internetowy oferujący kupony promocyjne na usługi i towary dostępne w okolicy. Promocje są aktywowane dopiero, gdy osiągnięta zostanie ustalona liczba zainteresowanych. Powiadomienia o ofertach mogą być przesyłane e-mailem.

Czy Google przejmie Groupon

Od dłuższego czasu pojawiają się informację o tym, że prężnie rozwijający się serwis może zostać przejęty przez jednego z sieciowym gigantów.

Wśród zainteresowanych wymienia się Yahoo i Google, które miałoby wyłożyć od 2,5 do 6 miliardów dolarów.

Eksperci potwierdzają, że Groupon byłby dla Google dobrym zakupem, wpisującym się w modę na zakupy i promocje online.

Podają jednak, że wymieniana w plotkach cena, dochodząca do 6 mld dolarów, jest zbyt wygórowana. Analityk Forrester Research Sucharita Mulpuru twierdzi, że ludzie z Google są za mądrzy, by wydać takie pieniądze.

Groupon kupuje w najlepsze

Wśród tych nowin, Groupon poinformował dziś o zakupie trzech azjatyckich serwisów z promocjami, w Hong-Kongu, Singapurze i Tajwanie. Serwis uruchomił też filie w kolejnych krajach, m.in. na Filipinach.

Władze firmy widzą duży potencjał w azjatyckim rynku. Obecnie, Groupon posiada swoje oddziały w 34 krajach. Groupon jest łakomym kąskiem, wciąż się rozwija i ma już ponad 33 mln użytkowników. Jest dostępny także w Polsce.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.