Android Market z kategoriami wiekowymi

Już za kilka tygodni wszyscy deweloperzy tworzący aplikacje udostępniane w Android Market, będą musieli oznaczać je odpowiednimi kategoriami wiekowymi. Ich brak sprawi, że aplikacja automatycznie zostanie zaklasyfikowana jako "tylko dla dorosłych".

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google szykuje niewielką rewolucję w swoim sieciowym sklepie. Firma zamierza wprowadzić kategorie wiekowe do Android Market. Wszystkie pojawiające się w nim aplikacje muszą otrzymać od swoich twórców odpowiednie oznaczenia - dla wszystkich, dla młodych, dla nastolatków lub dla dojrzałego odbiorcy.

Dzieła autorów, którzy nie dostosują się do tych zaleceń automatycznie zostaną oznaczone jako aplikacje dla dojrzałego odbiorcy. Zmiany te są jedną z wielu nowości, które mają zostać zaprezentowane w nadchodzących tygodniach. Na temat pozostałych Google nie powiedziało na razie ani słowa. Warto jednak dodać, że w konkurencyjnym App Store firmy Apple, kategorie wiekowe pojawiły się już w chwili, gdy użytkownicy mogli pobrać iOS 3.0.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.