Google Hotpot - polecane miejsca

Firma Google wprowadza kolejną miejską usługę. W lipcu uruchomiono Places, czyli wyszukiwarkę miejsc, a teraz dołączy do niej Hotpot - system rekomendacji ulubionych restauracji, hoteli i banków.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google Hotpot opiera się o wyszukiwarkę i różne usługi firmy, więc możemy być pewni, że nie zabraknie punktów do opisania. Recenzję można ograniczyć do przyznania gwiazdek (5-punktowa skala + gwiazdka "Best ever!"), lecz można też napisać własną opinię.

Wyszukiwanie miejsc jest łatwe - można to zrobić, wpisując w wyszukiwarce miasto i poszukiwany obiekt (np. teatr, herbaciarnia). Druga możliwość to użycie Map Google, które również współpracują z nową usługą.

Aby ułatwić wybór miejsca, Google wprowadza do usługi opcję społecznościową. Wszyscy użytkownicy, którzy stworzą w serwisie osobny profil, będą mogli dodawać się do znajomych i wspólnie dzielić rekomendacje. Miejsca, które polecą znajomi, zostaną wyróżnione.

Na razie, usługa Hotpot dostępna jest tylko w wersji angielskiej (wejdź na stronę Google.com/Hotpot, by rozpocząc testy). Z usługi skorzystać można z pomocą aplikacji dla mobilnych systemów Android, a niebawem w AppStore pojawi się podobny program dla iOS.

Gorące punkty to interesują usługa, która w przyszłości może stać się konkurencyjna w stosunku do Facebook Places, które od piątku są już dostępne w Polsce. Od rekomendacji miejsc, do zostawienia wpisu tu byłem, jest już całkiem niedaleko.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.