Podgląd stron w Google

Rozpoczęły się oficjalne testy usługi Instant Preview - błyskawiczny podgląd stron w wyszukiwarce Google. Wyniki wyszukiwania będą miały odtąd małą ikonkę lupy. Kliknięcie myszki pokaże zrzut ekranu strony, często z wyróżnieniem wyszukiwanej frazy.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google chwali się, że wyniki podglądu wyświetlają się zazwyczaj w ciągu 1/10 sekundy, a po kliknięciu przycisku lupy, wyszukiwarka w tle rozpocznie ładowanie podglądu dla kolejnych wyników.

Korporacja twierdzi, że nowa opcja zwiększy jakość przeglądania nawet o 5 proc. Usługa pozwoli ochronić się przed dużą liczbą witryn spamerskich i farmami SEO.

Wyszukiwarka Bing umożliwia podgląd stron od początku swego istnienia, co dość ironiczne opisał jeden z polskich bloggerów w notce Google znowu zrzyna z Binga.

Z drugiej strony, Microsoft nie oferuje rzeczywistej migawki strony, a jedynie zapisany wcześniej obrazek. Google chce zaś pokazać dokładnie to, co czeka nas po przejściu na wybraną stronę.

Podgląd wyszukiwania może być przydatny w filtrowaniu treści i ułatwić pracę internautów. A jednak, kolejna opcja w Google, które i tak jest już bardzo rozbudowane?

Ciekawostką jest, że podgląd stron w Google wyświetla się po prawej stronie... Dokładnie w miejscu reklam AdWords. Usługa powinna domyślnie pokazać się po rozpoczęciu wyszukiwania w Google. Jeśli tak nie jest, spróbuj uruchomić ją z tego linku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.