MIXX-Awards 2010 - poznaliśmy zwycięzców!

Nagrody MIXX-Awards 2010 otrzymali m.in. Marcin Wożniak, WeAreMedia, Artegence i Heureka.

Jak zapewne wszyscy w branży wiedzą, trwa właśnie Forum IAB 2010. Wczoraj, pod koniec pierwszego dnia konferencji goście tłumnie udali się do Teatru Capitol w Warszawie, na rozdanie nagród MIXX Awards. W roli konferansjera zatrudniony został Marcin Prokop, który ostatnio coraz częściej obsługuje branżowe imprezy (był też na jubileuszu WP).

Żeby niepotrzebnie nie przedłużać, przejdę do wyników konkursu: tytuł człowieka roku otrzymał Marcin Woźniak, COO ARBOmedia Polska. Agencją roku została zaś Media Direction OMD, a marketerem roku Unilever.

Powyższe nagrody przyznano pod koniec gali. Przeważająca część wieczoru została zaś poświęcona nagradzaniu najlepszych kampanii internetowych. Spośród wszystkich zgłoszonych w tegorocznym konkursie Mixx-Awards 2010 kampanii wyłoniono najlepszą, czyli Best In Show i ta nagroda trafiła w ręce WeAreMedia za akcję Paczkobranie.

Liczba 172 tys. fanów na facebookowym profilu Paczkomatów rzeczywiście robi wrażenie. Kampania Paczkobranie zdobyła też nagrodę w kategorii Marketing Społecznościowy.

Relacjonowaliśmy te wydarzenia na bieżąco wczoraj na naszym profilu na Facebooku. W ramach ciekawostki dodam jeszcze, że nagrodę za kampanię e-mail marketingową otrzymał Freshmail, który de facto był jedynym nominowanym. Ale jak zapewniają organizatorzy, spełnił wszystkie konieczne kryteria by się o owa nagrodę starać.

Oto lista nominowanych i zwycięzców:



1. Kampania wizerunkowa


Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:

* M&M's Emotikonki

* Nike Football - Droga do Mistrzostw Swiata 2010

* Wielka inwazja Małego Głoda (Heureka) (zwycięzca)



2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek


Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

* Black Star by Avril Lavigne

* Samsung Game (Biuro Podróży Reklamy) (zwycięzca)

* Trenuj z Torresem

3. Bezpośredni odzew



Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:

* Bileciki do kontroli akcja promocyjna dla klientów marki Cropp - połączenie kanałów on i offline

* Lech Ice Team (Artegence Sp. z o.o.) (zwycięzca)

* OFE PZU-Ofeusz

4. Najlepsze zastosowanie nowych mediów

Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

* nikefootball.wp.pl (Wirtualna Polska S.A./ Mindshare Polska) (zwycięzca)

* Rexona Aurora (PHD Media Direction) (zwycięzca)

* Samsung Game

* Wielka inwazja Małego Głoda

5. Marketing wyszukiwarek

Nominowani w kategorii Marketing wyszukiwarek:

* Kampania SEM dla Ubezpieczeń Allianz Direct (Marketing Online) (zwycięzca)

* 3Bit - punkty w wyszukiwarce



6. Marketing społecznościowy:


Nominowani w kategorii Marketing Społecznościowy:

* Czy jesteś hardcorem?

* KLIKASZ?

* Paczkobranie (Agencja WeAreMedia Sp. z o.o.) (zwycięzca)

7. Gry

Nominowani w kategorii Gry:

* Fanta City

* Świat Danio

* Trenuj z Torresem (Artegence Sp z o.o./Mindshare Polska) (zwycięzca)



8. Wideo on-line


Nominowani w kategorii Wideo-online:

* Allegro Walentynki

* Nie-zła mama

* Transformers w TVN (TVN / 121PR) (zwycięzca)



9. Kampania e-mail marketingowa


Nominowanym i zwycięzcą w kategorii Kampania e-mail marketingowa jest:

* Wakacje na Dzień Kobiet (Freshmail) (zwycięzca)

10. Branded content



Nominowani w kategorii Branded content:

* Co Dziś Na Obiad - Knorr

* Kimberly-Clark Huggies - Nie-zła mama

* M&M's Emotikonki (MediaCom/GG Network) (zwycięzca)

11. Lojalność wobec brandu



Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:

* "Bileciki do kontroli" akcja promocyjna dla klientów marki Cropp - połączenie kanałów on i offline (Zjednoczenie.com) (zwycięzca)

* Lovela Care

* Sprite Facebook



12. Kampanie społeczne i non profit



Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:

* Kampania społeczna "Przestańcie"

* Szlachetna Paczka (Insignia) (zwycięzca)

* To ważne wybory



13. Kampanie cross-mediowe


Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:

* Klikasz, Axe (PHD Media Direction) (zwycięzca)

* Milka. Razem dla Tatr

* Skoda Yeti

Nagrody specjalne:



1. Marketer roku


Nominowani przez Zarząd IAB Polska w kategorii Marketer Roku:

* mbank

* Polkomtel

* Unilever (zwycięzca)

* Volvo



2. Agencja Roku


Nominowani przez Zarząd IAB Polska w kategorii Agencja Roku:

* Media Direction OMD (zwycięzca)

* Mindshare

* OMD Poland



3. Człowiek Roku


Nominowani przez Zarząd IAB Polska w kategorii Człowiek Roku:

* Andrzej Garapich

* Anna Sakowicz

* Marcin Woźniak (COO ARBOmedia Polska) (zwycięzca)

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.