Onet.pl: Marcin Skowroński za sterami marketingu

Nowo utworzone stanowisko dyrektora pionu marketingu w Grupie Onet.pl objął Marcin Skowroński, który dotychczas był dyrektorem ds. strategii i rozwoju produktu reklamowego w biurze reklamy .

Podlegają mu działy marketingu i komunikacji, badań i analiz oraz zespół badań sprzedaży i rynku reklamy.

Skowroński jest absolwentem wydziału zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Od 2000 roku związany z rynkiem reklamy internetowej - do 2008 pracował w MEDIACOM Warszawa, gdzie stworzył i rozwijał dział mediów interaktywnych - Beyond Interactive.

Od 2008 r. pracuje dla Grupy Onet.pl. W strukturach Biura Reklamy Onet.pl odpowiadał dotychczas m.in. za rozwój i formatowanie produktu reklamowego oraz współpracę w ramach Grupy TVN w obszarze tworzenia synergicznej oferty wykorzystującej zasoby Onet i TVN.