Kolejny sklep internetowy Grupy MIG

Po e-Sizeer.com i 50style.pl Marketing Investment Group uruchamia kolejny sklep internetowy Timberland.pl

Timberland.pl to kolejny sklep internetowy stworzony przez Contium dla firmy Marketing Investment Group, która rozwija swoje ramię e-commercowe.

Timberland.pl to nowy kanał dystrybucyjny dla marki Timberland, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Jest to już trzeci, po Sizeer i 50style, sklep internetowy wdrożony dla MIG przez Contium. Wszystkie trzy posiadają własną sieć salonów sprzedaży.

Tak jak poprzednio, również i w tym wypadku został wykorzystany ten sam engine

e-commerce, stworzony na bazie Unity Commerce - autorskiej platformy Contium.

Marketing Investment Group zarządza rozwijającą się siecią ponad 50 sklepów stacjonarnych Sizeer, Timberland (na rynku polskim funkcjonuje 12 salonów, w kolejnych latach ich liczba znacznie wzrośnie) oraz Umbro (obecnie Grupa MIG zarządza 8 salonami, natomiast do 2012 roku ma być ich już ponad 100).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.