Współpraca Interii z Monsterpolska.pl

Wspólnie z Monsterpolska.pl Interia stworzyła nową witrynę rekrutacyjną dającą jej użytkownikom dostęp do tysięcy ofert z Polski oraz ponad 60-ciu międzynarodowych serwisów Monstera. Razem serwisy docierają do ponad 9 mln polskich użytkowników miesięcznie.

Nowa witryna skierowana jest zarówno do osób, które aktywnie poszukują pracy oraz informacji na temat konkretnej branży, jak i tych, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami i trendami na rynku pracy.

Serwishttp://praca.interia.pl , obok bazy ogłoszeń, dostarczy użytkownikom innowacyjnych narzędzi do wyszukiwania ofert pracy, kontaktu z potencjalnymi pracodawcami, a także setki materiałów eksperckich - w formie artykułów i filmów wideo - dotyczących planowania kariery, zarządzania oraz e-rekrutacji. Pracodawcy z kolei otrzymają w nim przestrzeń do zamieszczania swoich ofert pracy i możliwość przeglądania CV ponad 100 000 kandydatów, zaś w poszukiwaniu właściwej na dane stanowisko osoby pomogą im innowacyjne narzędzia rekrutacyjne Monster, przeznaczone specjalnie dla działów HR.

Stworzenie serwisu we współpracy z monsterpolska.pl umożliwi naszym użytkownikom dostęp do ofert pracy nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Unikalną wartość stanowią udostępniane w ramach serwisu porady na temat rynku pracy czy uprawnień pracowników. Mamy nadzieję, że serwis będzie miejscem przyjaznym zarówno dla poszukujących pracy, jak i dla pracodawców. Ci ostatni będą mogli uzyskać dostęp do baz CV, ale również aktywnie poszukiwać pracowników dzięki wykorzystaniu narzędzi służących do kreowania wizerunku firmy - mówi Łukasz Regulski, Dyrektor pionu e-commerce w INTERIA.PL.

Monsterpolska.pl (Monster Worldwide Polska Sp. z o.o.) to część największego na świecie serwisu kariery monster.com. W Polsce firma jest obecna już od 10 lat, wcześniej jako jobpilot.pl.

W ramach współpracy Monster Wordlwide z wydawnictwem New York Times, w Interii udostępniane będą również bezpłatnie najciekawsze artykuły z płatnych baz New York Times Syndicate oraz Harvard Business Review. Dodatkowo, sam serwis praca.interia.pl wzbogacony zostanie o autorskie teksty i analizy biznesowe dziennikarzy Interii dzięki silniejszemu zintegrowaniu witryny z serwisem Biznes.

Spośród polskich serwisów rekrutacyjnych najpopularniejsze są witryny Grupy Gazeta.pl (1,9 mln użytkowników wg czerwcowego badania Megapanel PBI/Gemius), a także Grupy Pracuj.pl (1,8 mln real users) i Grupy WP (1,6 mln real users). Dzięki nawiązanej współpracy z Monsterpolska Interia zapewne poprawi swe notowania - obecnie nie figuruje w zestawieniu Top20 w kategorii "Praca".

Źródło: Interia